Celine: I believe if there is any kind of God, it would not be in any of us. Not you, or me...but just this little space in between. If there is any kind of magic in this world, it must be in the attempt of understanding someone, sharing something. I know, it is not almost impossible to succeeed, but...who cares, really? The answer must be in the attempt.

----Before Sunrise

 

 19
ps. 台灣的教育內容其實是不容小覷的,只是我們一直被逼著"吞",從來不知道什麼叫"用"

回來台灣後,我其實不確定我英文是不是變好,但我懇定的是至少我能不怕說英文,英文終於從教科書內容爬起來變成我生活中的一部分。

18  

 

我真的真著好慶幸,能來到清邁、能認識你們。

30

 

 31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

那個啊....其實很多人在聽說我自己一個人去了泰國都說我很勇敢.....
但是,我要向大家介紹一位在某些程度上比我更勇敢的人...

震驚1

 

震驚2  ←事後才發覺而震驚不已的謝父

※大家記得出門前要跟父母報備清楚喔~~~

(但是我不太確定報備清楚後是不是出的了門.....)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    謝小Co 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()